sobota, 21 kwietnia 2018

Listy Do Syna:2018/IV/21(1) - "Tęsknota"

"(....)Wróć Synu  wróć z daleka, Wróć Synu, wróć, Ojciec czeka (....)"


Mój Najsłodszy !




Piszę do Ciebie, ponieważ straciłem Cię Mój Najukochańszy Synku , Moje Serce Krwawi z Bólu, Cierpienia i Ogromnej Tęsknoty za Tobą. Moje Serce Cicho Płacze, Głośno Woła, Bo Mi Dzisiaj Ciebie Bardzo..Bardzo Brak Wiedz Mój Najsłodszy o tym, że Kocham Cię Bardzo Mocno, KOCHAM NAD ŻYCIE, KTÓRE JESTEM GOTÓW ZA CIEBIE POŚWIĘCIĆ. Wiedz Także o Tym, Że Będę o Ciebie Walczył, Mój Śliczny.. Dopóty, Dopóki Starczy Mi Sił. "Do Krwi Ostatniej Kropli z Żył". Gdzie jesteś Mój Synku ?, daj jakiś znak.Chcę byś wiedział o tym, że me stęsknione serce bije tylko dla Ciebie



Kocham Cię Nad Życie, Mój Aniele,
<<<OJCIEC>>
>
|

https://www.youtube.com/watch?v=eAGLdSyUaRY




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

II Kp 240/18 - "Licencja na porywanie" .... czyli "Paragraf 211" w praktyce

Jak tak ma wyglądać sprawiedliwość, to ja taką sprawiedliwość pierd*****lę . człowiek całe życie poświęcił pracy społeczn...